Модельный ряд ВАЗ

Отзыв о ВАЗ 2107 2007 года


Автомобиль: ВАЗ 2107 2007 г.в., седан, механическая коробка передач, Задний привод , двигатель - 1.5 бензин
Автор: Олександр (Украина, Одесса)   22.04.2015
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 2
ХодоваяОценка: 3
Внешний видОценка: 2
Общая оценка2.0

Автомобіль зроблений у XXI сторіччі, і сконструйований фактично вже більше 40-р тому. Являє собою чергову модернізацію автомобіля ВАЗ-2103. Якість радянських 2107 була непоганою, модель вважалася "люксовою", чого не можна сказати про сучасні версії машини.

Кузов: моє найгіршу серед всієї лінійки аеродинаміку, (навіть 2105 і 2106 більш "обтічні"). Жорсткість кузова невисока і жодним сучасним стандартам безпеки він не відповідає. Якість фарбового покриття на сучасних машинах не витримує жодної критики (бачив декілька), кузова фарбують частково складеними, тому про фарбу на внутрішніх поверхнях кузова можете забути, там тільки тоненький шар білої ґрунтовки, іржавіти він починає з першого виїзду, тому боротися з "рудою хворобою" вам доведеться постійно. Втім, через тонкі стійки даху, та високий капот, машина дає змогу гарно відчувати габарити, і поле зору теж гарне.

Підвіска, досить витривала, але складена з неякісних компонентів, на моїй машині задні амортизатори вийшли з ладу приблизно на 12 тисячі км (цеглу не возив, навіть фаркопа не маю). Нижні шарові опори взагалі слід включити до списку витратних матеріалів. Загалом конструкція підвіски типова для автівок середини 60-хх (незалежна спереду, жорстка вісь ззаду).

Гальма. Добра новина - взагалі вони є. Погана - колодки варто замінити одразу якість не дуже. Не слід забувати про фірмову болячку "класики" з закисанням задніх гальм.

Двигун. На моїй машині стоїть двигун 2104 у інжекторному виконанні. Насправді це 2103, на який приліпили нейтралізатор і систему впорскування Bosh. Найдивніше, що витрата пального не зменшилася, а потужність навіть впала (порівняно з карбюратором) хоча дещо поліпшилася тяга у низах. Неприємно зросла витрата електроенергії з акумулятора, його доводиться досить часто підзаряджати, маю думку, що рідний генератор має недостатню потужність. Загалом двигун особливих проблем не приносить, хоча радості від нього теж особливої нема.

Трансмісія. Простенька КПП дісталася від Fiat 124, надійна, хоча часто зустрічаються низькоякісні сальники, 5 передача, що її додали при модернізації виглядає як жарт, з таким повільним двигуном, їздити на неї можна лише рівною дорогою. (На Fiat 5 швидкісна версія коробки здається була з прямою 5-ю).

Салон. Страшний. Комфорт на рівні розвантажувача. Жодного додаткового обладнання нема принципово. Сидіння не дуже зручні. Але, як не дивно, присутній тахометр. вольтметр і економетр. Шумоізоляційний формальна.

Плюсы автомобиля: Коштує дешевше за мотоцикл. Якщо хочете відчути на чому їздили у післявоєнній Європі беріть, дуже схоже.

Минусы автомобиля: Якість складання неприємно вражає. Витрата палива зависока. Салон не дуже комфортний. Динаміка не вражає. Пасивна безпека теж.

Совет покупателю: Придбайте краще собі мотоцикл з пробігом, або гарний велосипед. Гарних емоцій буде набагато краще. Використовувати машину як робочу теж не бачу сенсу, хіба що ви плануєте 5 днів нею їздити, а 6-7 проводити лежачи під нею.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

ZXC123qwe  

У кризу підійде тим, у кого відсутні гроші на іномарку. Найголовніша проблема - витрати на бензин швидко перекривають економію від купівлі цього авто - краще додати грошей і взяти передньопривідну. Також немає місця для установки ГБО без значної втрати об'єму багажника. Брати краще свіжим (вибір великий, бачив в гарному стані за 35000 грн.).

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Якби зараз купував машину, то шукав би Таврію Нову або Славуту, якість екземплярів, які мені доводилося бачити, не поступається Вазу, навіть перевершує (принаймні їх нормально фарбують). Запчастини теж недорогі, але трохи менше підробок. Витрата пального менше, кузов як на мене практичніше.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв ВАЗ 2107: Инъекция от старости
Инъекция от старости

Первой, лет 10 назад, была экспортная «Самара», потом «десятое» семейство, потом «Нива»... Вот, наконец, современными двигателями, выполняющими нормы Евро II, оснащают и «классику». У модернизированного мотора ВАЗ 2104 – распределенный впрыск, система улавливания паров бензина и нейтрализатор.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у ВАЗ

ВАЗ 2106 1992 ВАЗ 2106 640$ 1992 300.000 км
ВАЗ 2106 1989 ВАЗ 2106 550$ 1989 123.000 км
ВАЗ 2110 2006 ВАЗ 2110 1.450$ 2006 270.000 км
ВАЗ 2109 2003 ВАЗ 2109 1.350$ 2003 123.000 км
смотреть все
объявления